tisdag 21 december 2010

Nattuggla

Slutade klockan 00.15 idag, börjar kl 23.59 igen, därför plågar jag mig själv genom att sitta uppe så länge som möjligt så att jag förhoppningsvis kan sova läge sen. Det börjar gå väldans trögt här nu :-P

I fredags kom kära kusin vitamin på besök, hann med ett stopp på Mascot och ett på KB.
I lördags blev det lite spontanfest här hemma, slutade med dans runt granen & singstar.


 Mycket kul denna helgen :-)
Fick se en svensk version av Carlton (från Fresh Prince)
och se antitechnofolk kämpa hårt för att dansa rave.



 Den största behållningen var dock att upptäcka att min kusin & jag faktiskt är rätt lika på många plan. Lekte mycket när vi var små men sen har vi inte träffats på väldigt många år så det är ju hur kul  som helst att lära känna varandra igen

Nu är det en vecka kvar tills vår semester börjar & dagen började med ett glatt besked - fick 2 dagar ledigt i utbyte för att jag jobbar på en ledig dag. Från början skulle jag ha jobbat 5 av 7 dagar denna vecka men efter lite trix så blev det 3 dagars jobbande bara - väldigt välkommet :-D 
Då kan jag kanske hinna med allt som ska hinnas med utan att stressa som en toka.

Fick äntligen paketet med uv-linsen som vi beställt, så nu behöver man inte oroa sig för att få massa Indien-damm på kameralinsen, för damm - det finns det gott om där borta. Tog ett foto utomhus på kvällen med blixt - såg ut som att det snöade haha.

Somnar snart här vid tangenterna så nu får jag nog ge upp & dyka ner i sängen..

Sov sött allihop

2 kommentarer:

  1. haha...Carlton,är det Viktor det? jo jag kan förstå liknelsen..i Varberg kallade vi honom hobben så kanske det är dags för ett nytt smeknamn nu.

    SvaraRadera
  2. Hehe, jo det var ju honom jag syftade pa

    SvaraRadera