lördag 16 oktober 2010

Världens bästa investering

Det mest värdefulla du någonsin kan investera i är dig själv.
Ingen är perfekt, tack och lov, men alla kan utvecklas till det bättre & finslipas.

Insåg det och började med en rad förändringar i mitt liv. En av dom ledde till att jag fick upp ögonen för världens bästa kille, som idag rockar min värld, min lilla solstråle :-) Att sluta röka för lite mer än ett år sedan var ju även det bland det bästa jag kunde göra, kommer att tacka mig själv för evigt för det.

Har fortsatt på det spåret och även om inte alla förändringar & nya tag är lika stora och dramatiska så känns det helt fantastiskt att utveckla sig. Jag är av den åsikten att vi som individer aldrig blir "färdiga", finns alltid mer att lära. Människan har ju trots alltid blivit begåvad med att ha möjligheten att utvecklas och det är ju fantastiskt vad man kan åstadkomma om man vill.

Just DO IT!  Tänk inte för mycket, bara gör't liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar