måndag 18 oktober 2010

Arambol & Goa 4ever

Det började med att jag köpte ett nytt te, som var jättegott. Och luktade som Indien.


Helt plötsligt har jag spenderat massa tid på nätet igen, surfandes runt på sidor om Goa, drömmer mig iväg.
Lite mer än 2 månader kvar nu, sen Indien & Goa i 4 veckor med min bejb. Kan det bli bättre? Tror inte det va.

Saknar underbara Arambol, hoppas vi hittar boende där över nyår. Svårt att boka hemifrån då det mest är cocohuts och guesthouses där som inte finns online.Och många vill ju vara i Goa i december/januari. Bl a. två bekanta och min farbror haha. Everybody loves Goa  ;-)

Min bakgrundsbild här på bloggen är tagen första gången vi kom till Arambol, vi satte oss ner med all packning på nån jordhög och bara blickade ut över en perfekt solnedgång.
Där föddes min kärlek till denna underbara plats i Indien.


Arambol beach road
Arambol beach by night





Snart ses vi igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar