söndag 12 februari 2012

En bit på vägen

Vaknande idag och det var massor av snö utanför, väldans fint men kallt så jag håller mig inne jag. Hoppas mest att det inte blir något snökaos eftersom att mitt jobb blir rätt så okul då :p

I fredags tog jag & Micke en biltur till Lund i det fantastiska vädret, så härligt! Tog en sväng in på Botaniska trädgården:


Sen på kvällen var det fest på Inkonst, nostalgifest med gammal psykedelisk trance från 90-talet, väldigt kul att höra vissa låtar igen men mycket märklig känsla att vara ute spiknykter haha.

I går åkte jag & Jeppa till lund för att fixa det sista med papperna för bostadsbytet, håll nu tummarna kära vänner att det går igenom :)

Tog en promenad i krokarna för att orientera oss lite i området och det var riktigt nice. Nära till Lunds enda utomhusbad så det är ju bra. Lund är rätt så litet så det är rätt nära till allt (förutom ytterområdena men de är ju kanske inte så intressanta heller) Nära till nya ishallen och stadsparken som är så himla fin.

I morse stod vågen på -10kg, wohooo! En månad och en dag har det gått. En bra bit på vägen men absolut inte hela så fortsätter att kämpa på.

Ska laga mat för första gången på en månad nu, broren kommer på besök.. Men inte får jag äta den haha, nåja tålmodighet belönar sig som tur är i alla fall.

Hoppas ni har en härlig söndag allihop, peace out <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar